11/20/2009

Роджър Санчез: Българската публика наистина знае как да се раздава!

Миналата седмица родната публика отново имаше честта да се наслади на страхотния купон, приготвен от парти иконата Роджър Санчез. Световноизвестният диджей, носител на Грами, пристигна в България за пореден път, след невероятно успешното лятно турне за представянето на компилацията Release Yourself. Покорил над две десетилетия в денс индустрията, музикалният гигант побърка феновете си в петък в столичния клуб Ялта. В продължение на повече от два часа богът на хаус музиката разтърсваше стените на клуба и буквално взривяваше екзалтираната публика. Заредена от огромната енергия и зашеметяващата страст на Роджър Санчез, петък вечер се превърна в много специална нощ за стотици фенове, избрали да се отдадат на изкушението, наречено музика.

Как е минало турнето и какво да очакваме догодина? Само няколко часа преди партито, "Монитор" получи отговорите на тези и други въпроси, свързани с великия Роджър Санчез. Специално за вестника богът на хаус музиката разказва защо години наред продължава да се връща в България.



-Здравей, Роджър, как си?

-Добре. Даже ми е странно, имайки предвид факта, че не съм спал особено много през последните дни. Въпреки това се чувствам много добре.

-Досега беше на турне. Как мина?

-В интерес на истината, получи се страхотно. За съжаление беше доста изморително. Много пътувах и не се наспивах, но ми хареса.

-Това не е първото ти гостуване в България. Даже за тази година ти е втори път. Какво те кара да се връщаш?

-Хм.. мисля, че България е едно много специално място. Българската публика винаги е изключително отворена, има контакт. Раздава се, наистина влиза в музиката, а не просто танцува на някакъв фон. Интересно е, защото следя тенденцията тук. Музикалните предпочитания се променят, хората започват да слушат все повече хаус с вокали, по-твърд саунд. Тези неща са станали доста популярни тук. Аз много харесвам отговорът, който получавам. Харесва ми как публиката реагира, когато слуша моята музика.

-Кое е най-хубавото ти изживяване, от всичките ти идвания тук?

-Мисля че всеки път, когато съм пускал в България, винаги имам страхотна връзка с хората. Има контакт. Последния път, когато пусках, навън валеше сняг. Времето беше направо отвратително. Вътре обаче всички бяха толкова развълнувани, разсъблечени, сякаш е лято, и въобще не ги интересуваше, че навън е някаква виелица, кучешки студ. Обожавам публика, която се раздава!

-Така, нека съберем всичко на едно място. С няколко думи - каква за теб е идеалната публика?

-О, идеалната публика представлява смесица от хора от всички краища на света. Такава е публиката на о. Ибиса. Идват хора от най-различни места - Америка, България, Русия, Англия, Испания. Всички пристигат заедно, забавляват се заедно и влияят на партито по един много особен начин, който обединява хората. Това може да се види само там.

-Добре де, наистина, кое му е толкова специалното на този остров, освен че идват хора от целия свят?

-На първо място Ибиса е един изключително красив остров. Там има два вида живот - дневен, когато може да релаксираш в пълния смисъл на думата. Разхождаш се по райските плажове, из дивите гори, плуваш в кристално чистата вода. Вечерта обаче сякаш всичко това се променя и хората се събират на едно място с една единствена цел - да купонясват. Интересно е, защото виждаш всякакви хора, които се забавляват заедно и не мислят за нищо друго освен да си изкарат добре и да бъдат щастливи. Според мен ако можете да се забавлявате заедно, значи може да правите още хиляди други неща.

-Говорейки за хора от целия свят, нека се върнем обратно на турнето ти. Release Yourself е може би най-добрата диско компилация правена някога. Каква е тайната съставка за успеха й?

-Единствената тайна е, че правя музиката, която харесвам. Свързвам се с феновете. Така че, когато правя диска, аз си мисля за всяка изминала година, за това какво съм правил, как съм въздействал на дансинга. Как съм се чувствал, докоснал ли съм някого емоционално. След това се опитвам да сложа на едно място всичко това и се получава компилацията. Когато организирам събитията към Release Yourself наблюдавам всичко, което се случва около тях, и го добавям към следващата компилация. Получава се нещо като мини парти в диск.

-В този ред на мисли, какво да очакваме догодина?

-Ами през декември излиза новият ми сингъл – 2Gether. 2010 пък ще бъде много специална година, защото е 10 годишнината на Release Yourself. Ще има много интересни събития, така че очаквайте включване, както се казва.

-Ти имаш и Facebook и Myspace профили. Проверяваш ли ги често и какво е мнението ти за този вид социални мрежи?

-Със сигурност! Преди не бях толкова запален, но напоследък съм станал голям фен. Отнема адски много време, но е изключително важно за един изпълнител. Получаваш наистина директна връзка с феновете си. Събираш информация, музика. От една страна често пъти се чувстваш прекалено свързан, ако може да се нарече така. Сякаш оставаш без личен живот, или по-скоро той е в мрежата. Признай си, че много трудно изкарваш два дни без да си провериш Facebook профила. От друга страна обаче обожавам това, че социалните мрежи ме свързват директно с феновете ми и затова мисля, че е доста полезно за един изпълнител да има такава страница.

-Значи твоите фенове трябва да знят, че ТИ седиш зад своята Facebook страница?

-Хаха, със сигурност съм аз. Да, отнема ми доста време да го правя. Особено с Twitter. Доста често блогвам там. Сложно е, когато имам много задачи, но го правя.

-Пуснал ли си съобщение в Twitter, че идваш насам?

-О, да. Още като бях на летището писах, че се качвам на самолета за България.

-Човече, наистина пътуваш много. И, както разбрах, блогваш често. Как ти остава време за семейството?

-Е, трудничко е, но се справям. Винаги намирам време за тях, няма как. За мен това е наистина важно и семейството ми винаги знае, че каквото и да става, те са на първо място. Обожавам да прекарвам времето си с тях и го правя винаги, когато ми остане свободна минутка.

-Нямаш ли нужда да останеш сам замалко. Как си почиваш?

-За да си починеш трябва просто да дръпнеш щепсела, както се казва. Да се откъснеш напълно от заобикалящия те свят. При мен това става когато съм със семейството си. Почивам си истински и не мисля за нищо друго, освен за това, че се чувствам щастлив.

-Няколко думи за феновете ти тук?

-Приятели, много се радвам, че отново сме заедно! Обичам ви!

Няма коментари: