2/11/2008

Estoy en Barcelona! Greetings!


Невероятно. От доста време не го бях правила. Това пътуване над всичко, създадено от човека. Там, където само мислите стигат, но никога не носят и не взимат. Кристално чисто е, синьо, само както то може да бъде. Облаците приличат точно на онзи мек и пухкав сняг, в който винаги си искал да се гмурнеш, но се спираш. В този момент ти ги гледаш отгоре, но те продължават да бъдат над теб. По-красиви, по-силни.

От тук започва моят journey. От доста време не бях напускала страната, та сега ми беше малко наопаки всичко. Приготовления, багажи, документи, прекачвания. Е, справих се. И хората, с които пътувам помагат за това – страхотни са. Целувки от невероятния Рим!

ОБНОВЛЕНИЕ= С два дни по-късно. В хотела в Llore del mar нямаме wireless. Това е страхотно, нали... Та, сега съм се настанила до ОГРОМНИЯ щанд на Nokia във Fira de Barcelona и си чатя по SkypeJ Окапаха ми краката. Два часа обикалям и видях само една от залите. Ще пиша пак като се докосна до свободно време и безжична връзка. И, имам материал за две години напред, така че.... очаквайте включване!!!