7/04/2007

Усмивките 3






СНИМКИ И РЕПОРТАЖ: SHUGI, Велико Търново

Ето ги отново Усмивките! Екипа се разрастна..да. И то не само в София! Ето тук ще разберете как се приеха усмивките в един от най-прекрасните Български градове - Велико Търново!

28 Август 2005

На 28-ми август аз и приятелката ми Мария излязохме с намерението да се снимаме в парка,но идеята да щракаме случайните хора и да им пращаме снимките по пощите ни съблазни и решихме да опитаме.

Първият човек , който заговорихме беше продавача на вестници , но за съжаление той ни отказа.
Постояхме известно време на пощата , където срещнахме бившия ни господин по история от 4-ти клас.

На същият ден бяхме в дома на приятелката ми - Мария. В тях си бяха майка и , брат и и приятеля му - Николай. Отначалото ни попитаха "Абе ... какви са тия листчета?Какво ще ги правите?" Ние ги попитахме дали искат да си изтеглят ... и ...

06 Октомври 2005

Първите ни жертви са няколко съученици от девети клас , който се криеха от камерата ,
но за сметка на това искаха листчета. И апарата заработи ... Трябва да призная , че не очаквах да приемат идеята толкова добре ! Всички един след друг се събраха около нас и започнаха да разпитват за листчетата , който си теглиха другите им съученици. Някой от тях бяха .....След като часовете свършиха , посетихме старото ни училище , където беше пълно само с петокласници , който без да ги моля посегнаха към торбичката.Около мен се събра една огромна тълпа.

Няма коментари: