11/25/2012

Какво сготвих днес... :)

Ето това ще бъде новата рубрика в блога :)
Освен, че ми е хоби, готвенето напоследък влезе и в категорията "задължения". Така че на масата започнаха да се появяват повечко блюда, повечето от които различни от любимите ми торти и мъфини. И не само това. Повечето яденета за вечеря съм ги спретнала набързо. Затова ще посветя тази рубрика и на забързаните домакини, които се чудят как да направят чудна гозба за нула време. Аз започнах да творя още повече в кухнята и доста от кулинарните ми експерименти се оказаха сполучливи!

Сега ще ви споделя една рецепта от преди два дни. За съжаление не успях да снимам - много бързахме да го изядем!
Рецептата е много проста и се нарича... "Пилешки бутчета с каквото имам".


"Пилешки бутчета с каквото имам"
Няколко парти бутчета (долни) по избор
3 триъгълничета топено сирене
три-четири средно големи картофа
2-3 скилидки чесън
сол
черен пипер
чубрица
подправка за скара
малко бяло вино

Готвя на око и използвам любимата ми тенджера от йенско стъкло. Там каквото и да сложите все се получава страхотно! За тази рецепта нарязах картофките на кръгчета и ги наредих на дъното. Отгоре слагате бутчетата, вече овкусени с подправките. Аз много често, когато готвя с месо слагам една универсална подправка за скара. Много приятен аромат и вкус дава на мръвката.
Овкусените бутчета слагаме върху картофите, посипваме с нарязаните на филийки скилидки чесън, поръсваме и с топените сиренца, които сме "накъсали" на парченца. Така те много приятно се разтапят върху месцето. Накрая малко олио, бялото вино (една чаена чашка, например) и - в студената фурна. Пускате на 200 градуса горно и долно печене и забравяте. След два часа имате страхотна вечеря!

1 коментар:

Нина Симеонова каза...

Браво, браво. Много вкусно.