12/05/2008

Гардеробът ми ГО говори ....... :)



Какво извадихме от пликовете на тавана през 2008-ма:

Обичам дните посветени на „голямото чистене”. Отваряш пликовете, забутани преди години в гардеробите и на тавана и откриваш изумителни неща. Преди няколко години така попаднах на тетрадки по Български език от четвърти клас.

А днес, забутано между учебниците по английски, открих това:


1 януари
Вече е 2001 година!


23 септември

Днес мама беше на целодневна сватба. Много мъки, много нещо, но какво да се прави!


24 септември

Днес мама ми даде 5лв. само за мен. Бях на гости у Малката Марина и беше ужас. През цялото време ядеше царевица и не ме почерпи.


25 септември

Мама вече има GSM.


Бележки на края на месец септември:

Много неща се случиха, но заминаването на Ади е най-ужасното. За пръв път (на 29.09.00г. 15.35) видях Г.Марина да плаче. С М.М. два дни подред сме плакали и слушали Oops...I на Б. Спиърс. Звездичката ми оцветена в червено свети слабо, но на мен най-ми харесва, нейното сияние.


10 октомври


Днес не ми се случи нищо интересно, освен, че седя до Асен.


11 октомври

Вече седя на 2 редица, предпоследен чин, отляво (както преди, само, че бях 3 редица) със Асен (лак!). Г-жицата по Енг е на 24. Родена е на 24 октобер 1975.


20 октомври

Днес хвърлих баскетболна топка и от първия път олучих коша.


25 октомври

Асен го третирам като мишка. Даже изпълнява команди.


13 ноември

Ходихме да ни правят мануто. Моето не беше станало и ми биха имунитет. "


*оригиналният правопис е запазен


2 коментара:

danny каза...

Че якоо!!! И аз наскоро попаднах на един мой дневник и много се смях едни емоции от 6-7 клас чак срам ме хвана и го хвърлих :)

Анонимен каза...

Някои ден ще попаднеш на блога си по същия начин в archive.org :P