5/13/2008

Нещо описателно...

Това е една много готина "игра", която видах в блога на Mishef. Просто трябва да заместите почертаните изрази с това, което е правилно за вас.

  1. Сутрин пия 200 мл. кафе с мляко и една лъжичка захар, обличам си панталон, блуза и яке, и отивам на работа, а по пътя си мечтая за самолет, за да не чакам на спирката.
  2. Следобеда искам да изляза навън.
  3. Още се чудя, дали обичам да спортувам.
  4. Благодарен съм за хората.
  5. Хората ме прави щастлив.
  6. Когато работя, за мен най-важно е да не ми викат на главата.
  7. Човек, който закъснява за срещи е що-годе нормален.
  8. В живота ми най-важни са семейството ми и аз.
  9. Ако отивах на пустинен остров и можех да взема само един човек със себе си, бих взел някой, който не познавам.
  10. Най-ценният предмет, който притежавам е един тефтер.
  11. Политиката, е нещо, което не е за всеки.
  12. Вечер слушам музика, но не мога да си представя сутрин да слушам крясъци.
  13. Когато не знам как да постъпя, искам помощ от приятел..
  14. Колата трябва да има аудио система и врати.
  15. Почивам пълноценно, когато съм сред прироата.
  16. В мен хората харесват искреността и непринуденото държание, а пък аз най-много харесвам когато някой е директен и говори в прав текст.
  17. Обичам да закусвам, ама не обичам....
  18. Когато съм под напрежение, се притеснявам.
  19. Не обръщам никакво внимание, на сръдльовците.
  20. От равновесие може да ме изкара, само когато искам да ме оставят намира, а не става.
  21. Най-яката конспирация е армията, военните и т.н.
  22. Ако трябва да емигрирам, бих избрал Италия, Испания или Дания.
  23. Като си гледам живота, май ще се преродя в шефката на боса на мафията.

Няма коментари: