9/11/2011

Делнична музика

7 коментара:

почивки лято 2012 в Турция каза...

много хубава песен, мерси че ми припомни на нея, поздрави и до скоро

Екскурзии Австрия каза...

Мулатката има страхотна прическа. По принцип не харесвам кичетата, но това е Голямо изключение. Клипчето е много леко и свежо, песента също. Не съм я чувала и неразбрах кой я пее, но много ми хареса. Чудесно начало на деня със зареждаща музика:)

дайвинг сипадан каза...

Artful....определено не бях чувала за тях и явно много съм изпуснала.Песента е страхотна.Много свежа и енергична.Текстът също е хубав.Харесва ми идеята на клипа и самите светове, които са използвани за него, слънчев и зареждащ клип.Прическата на певицата страшно ми допада.Такъв по къс стил, не на всеки отива.Радвам, се че попаднах на този сайт, вече по честно ще влизам,виждам ще предлага и интересни и любопитни неща.Тази песен веднага ще си я потърся да я сваля и да си я слушам до омръзване.Поздрави от мен.

доставка на плодове и зеленчуци каза...

Хубаво е, че има къде човек свободно да влезе и да чуе някоя хубава песничка.Благодаря за този поздрав.На скоро чух тази песен и много ми хареса.Весела е с приятен аранжимент и вокалистката има красив глас.Клипът също е добре монтиран поздравления за режисъора, нищо, че няма, да ги прочете.Направих си нещо като диск, но на флашка с хубава музика за колата и тази е точно на 6 място, вече толкова пъти съм ги слушала, че съм запомнила, коя под кой номер ми е.Надявам се да продължиш да казваш музикални изпълнения.

почивки каза...

Красива е песента.Има хубав глас.Благодаря за поздрава, ще чакаме още такива.

евтини парфюми каза...

Всеки път когато чуя тази песен ми идва настроението и ми става по весело и замечтано хаха разкошна е.Благодаря за поздрава и дано често да споделяте подобни парчета.Певицата има страхотен нежен, но пък в същото време силен глас.Мелодията и клипа всичко е направено перфектно.Поздравления и от мен за страхотния блог, който сте направили.Вижда се че доста е поработено по него и дано информацията да бъде обновявана на по кратко време.Ние всички потребители бихме били доволни.Невероятни светлини има в това заведение където е заснет клипа.

Анонимен каза...

ще напиша нещо на друга тема- Мисля, че Обама не е негър (дори по новини, снимки и прочие- кожата му изглежда на моменти матова бяла- а не тъмна), а майка му е бяла (щом той е станал президент на САЩ- може майка му да е еврейка), а мъжа, който му се води баща (аз не знам дали той наистина му е баща) наистина е негър. Но и самия Обама може за пари да е защитавал исляма понякога и прочие и прочие